BREWORX MODULO LITE-ME 250 - fábricas de cervexa modulares simplificadas para pequenos restaurantes
Cervexerías modulares equipadas para producir facilmente cervexa a partir de extracto de malta, lúpulo e auga equipadas coa máquina de elaboración de mosto MODULO LITE-ME 250 e fermentadores 250L ou 500L
MÓDULO BREWORX LITE-ME 250 son fábricas de cervexa artesanais con construción modular de todos os dispositivos de produción coa máquina de elaboración de mosto MODULO LITE-ME 250 e unidades de fermentación FUIC con fermentadores cónicos de aceiro inoxidable con volume de 250 ou 500 litros. Son unha solución ideal para todos os principiantes na fabricación de cervexa con menos experiencias que queren iniciar rapidamente a súa propia produción de cervexa sen unha reconstrución do edificio.

As fábricas de cervexa inclúen a máquina de elaboración de mosto modular simplificada e varias unidades de fermentación-maduración modulares con fermentadores e enfriadores cilíndrico-cónicos integrados. O sistema de refrixeración automática, o sistema de limpeza e saneamento, a automatización do proceso de elaboración de mosto están dispoñibles como opcións. As fábricas de cervexa BREWORX MODULO LITE-ME 250 permiten producir todos os tipos de cervexa coñecidos só a partir de extracto de malta, lúpulo e auga, e non de ingredientes tradicionais: malta, lúpulo, auga e léveda de cervexa.
Capacidades de produción de cervexa desde 187 hectolitros ata 2250 hectolitros ao ano segundo o número de tanques de fermentación, o seu volume e tipo de cervexa a producir.
A máquina MODULO LITE-ME 250 para a preparación de mosto a partir de extracto de malta ten un deseño tradicional que é típico da escola de cervexa checa. Todos os compoñentes necesarios para a produción de mosto están integrados en dous tanques funcionais. Todo o equipamento está instalado no marco de aceiro inoxidable con pés axustables para facilitar o paso e a posta en marcha. Este tipo de máquina de elaboración de mosto é capaz de producir dun ata catro lotes de mosto ao día.
A máquina pódese colocar e operar directamente no interior do restaurante onde un mestre cervexeiro opera con el diante de todos os visitantes do restaurante. O deseño tradicional de luxo da máquina de produción de mosto complicada e visual no medio do restaurante é unha boa ferramenta de mercadotecnia que atrae a atención do cliente.
Máis información sobre as fábricas de cervexa BREWORX MODULO LITE-ME 250:
BREWORX MODULO LITE-ME - fábricas de cervexa modulares - todo sobre este tipo de fábricas de cervexa
BREWORX MODULO LITE-ME 250 - cervecería compacta - Todo sobre a máquina de elaborar mosto
BREWORX MODULO: módulos compactos de refrixeración de mosto - Todo sobre un sistema para o proceso de arrefriamento do mosto
BREWORX MODULO: módulos compactos de enerxía - Todo sobre un módulo con equipos de calefacción e refrixeración do resto de módulos
BREWORX MODULO - módulos de fermentación compactos - Todo sobre as unidades compactas FUIC cos tanques de fermentación da cervexa e o equipo final de acondicionamento da cervexa
Equipos de recheo de cervexa - Todo sobre as instalacións para encher cervexa en botellas, petainers, barras de aceiro inoxidable, etc.
Equipos de apoio - Todo sobre o sistema de control, sistema de limpeza e saneamento, sistema de refrixeración, etc.