Cervecerías BREWORX LITE-ME 600 – configuracións básicas recomendadas de cervecerías coa máquina de elaboración de mosto Breworx LITE-ME 600 e depósitos de fermentación de cervexa cun volume de 600 ou 1200 litros.

Cervexeiras Breworx LITE-ME 600: sistema de produción de cervexa simplificado para restaurantes de tamaño medioConxuntos típicos de cervecerías equipadas coa máquina BREWORX LITE-ME 600 para a produción simplificada de mosto de extracto de malta, auga e lúpulo. As cervecerías BREWORX LITE-ME 600 son cervecerías artesanales simplificadas destinadas principalmente a restaurantes e pubs de tamaño medio con produción propia de cervexa.

Están equipados cunha máquina de mosto de cervexa simplificada cun deseño de luxo e modernos equipos profesionais de produción de cervexa, como fermentadores de cervexa cilíndricos e cónicos ou cubas de fermentación abertas, sistema de refrixeración automático, sistema de limpeza e desinfección, etc. É posible utilizalos para a produción de todos os tipos coñecidos. de cervexa, que concentrados de malta e receitas están dispoñibles.

Capacidades de produción de cervexa desde 450 hectolitros ata 3600 hectolitros ao ano segundo o número de tanques de fermentación, o seu volume e tipo de cervexa a producir.

A máquina BREWORX LITE-ME 600 para a preparación de mosto ten un deseño tradicional típico da escola de cervexaría checa. Todos os compoñentes necesarios para a produción de mosto están integrados en dous tanques multifunción. Cada tanque asegura varias funcións. Este tipo de máquina de elaboración de mosto é capaz de producir de un a tres lotes de mosto ao día, onde só se usa extracto de malta en lugar de malta. Producimos a máquina en dúas variantes diferentes: cun deseño exterior de aceiro inoxidable ou cobre. A máquina adoita colocarse e opera directamente no interior do restaurante onde un mestre cervexeiro opera con el diante de todos os visitantes do restaurante. O deseño tradicional de luxo da máquina de produción de mosto visualmente complicada no medio do restaurante é unha boa ferramenta de marketing que atrae a atención do cliente.

Máis información sobre as cervecerías BREWORX LITE-ME 600:

Configuracións básicas das cervecerías BREWORX LITE-ME 600: