BREWORX MODULO LITE-ME BML-252 - vereenvoudigde modulaire brouwerijen voor kleine restaurants

Modulaire brouwerijen uitgerust voor eenvoudige bierproductie van moutextract, hop en water uitgerust met de MODULO LITE-ME 250 wortbrouwmachine en fermentoren 500L

BREWORX MODULO LITE-ME 252 zijn ambachtelijke brouwerijen met modulaire constructie van alle productie-apparaten met de MODULO LITE-ME 250 wort-brouwmachine en FUIC-fermentatie-eenheden met conische roestvrijstalen fermentoren van roestvrij staal met volume 500 liter. Ze zijn een ideale oplossing voor alle beginners in brouwerijen met minder ervaringen die snel hun eigen bierproductie willen starten zonder een reconstructie van het gebouw.

BREWORX MODULO LITE-ME 252-brouwerijen

De brouwerijen omvatten de vereenvoudigde modulaire wortbrouwmachine en verschillende modulaire fermentatie-rijpingseenheden met geïntegreerde cilindrisch-conische fermentoren en koelers. Het automatische koelsysteem, het reinigings- en ontsmettingssysteem en de automatisering van het wortbrouwproces zijn beschikbaar als opties. De BREWORX MODULO LITE-ME 252 brouwerijen maken de productie van alle bekende soorten bier mogelijk, alleen uit moutextract, hop en water, niet uit traditionele ingrediënten - mout, hop, water en biergist.

Bierproductiecapaciteiten van 375 hectoliters tot 2250 hectoliters per jaar volgens aantal fermentatietanks, hun volume en soort bier dat geproduceerd moet worden.

De MODULO LITE-ME 250 machine voor de bereiding van wort uit moutextract heeft een traditioneel ontwerp dat typisch is voor de Tsjechische brouwschool. Alle componenten die nodig zijn voor de productie van wort zijn geïntegreerd in twee functionele tanks. Alle apparatuur is geïnstalleerd op het roestvrijstalen frame met verstelbare poten om gemakkelijk te vervoeren en op te starten. Dit type van de wort-brouwmachine kan één tot vier batches wort per dag produceren.

De machine kan rechtstreeks in het interieur van het restaurant worden geplaatst en bediend, waar een meesterbrouwer tegenover hem werkt voor alle bezoekers van het restaurant. Luxe traditioneel ontwerp van de visueel gecompliceerde wortproductiemachine in het midden van het restaurant is een goed marketinginstrument dat de aandacht van de klant trekt.

Meer informatie over de BREWORX MODULO LITE-ME 252 brouwerijen:

BREWORX MODULO LITE-ME - modulaire brouwerijen - alles over dit type brouwerijen
BREWORX MODULO LITE-ME 250 - compact brouwhuis - alles over de wort-brouwmachine
BREWORX MODULO - compacte wortkoelmodules - alles over een systeem voor het wortkoelingproces
BREWORX MODULO - compacte energiemodules - alles over een module met apparatuur voor verwarming en koeling van alle andere modules
BREWORX MODULO - compacte fermentatiemodules - alles over de FUIC-compactunits met de biergistingstanks en de laatste conditioneringsapparatuur voor bier
Biervulapparatuur - alles over de faciliteiten voor het vullen van bier in flessen, petainers, roestvrijstalen vaatjes enz.
Ondersteunende apparatuur - alles over het controlesysteem, reinigings- en ontsmettingssysteem, koelsysteem, enz.


Basisconfiguraties van de BREWORX MODULO LITE-ME 252-brouwerijen:

Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF1125G
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF1125G
niet gewaardeerd Oorspronkelijke prijs was: € 106653 – € 300538.Huidige prijs is: € 104317 – € 235112. Exclusief belasting Voeg toe aan winkelwagen
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF1500G
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF1500G
niet gewaardeerd Oorspronkelijke prijs was: € 148638 – € 351170.Huidige prijs is: € 143391 – € 271252. Exclusief belasting Voeg toe aan winkelwagen
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF1875G
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF1875G
niet gewaardeerd Oorspronkelijke prijs was: € 174029 – € 415085.Huidige prijs is: € 168782 – € 317840. Exclusief belasting Voeg toe aan winkelwagen
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF2250G
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF2250G
niet gewaardeerd Oorspronkelijke prijs was: € 199420 – € 479000.Huidige prijs is: € 194173 – € 364428. Exclusief belasting Voeg toe aan winkelwagen
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF375G
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF375G
niet gewaardeerd Oorspronkelijke prijs was: € 72465 – € 159425.Huidige prijs is: € 67218 – € 131488. Exclusief belasting Voeg toe aan winkelwagen
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF750G
Microbrewery MODULO LITE-ME 252SEM-CF750G
niet gewaardeerd Oorspronkelijke prijs was: € 97856 – € 223340.Huidige prijs is: € 92609 – € 178076. Exclusief belasting Voeg toe aan winkelwagen