BREWORX LITE-ME 600-brouwerijen - basis aanbevolen configuraties van brouwerijen met de Breworx LITE-ME 600 wortbrouwmachine en biergistingstanks met een volume van 600 of 1200 liter.

Breworx LITE-ME 600-brouwerijen - vereenvoudigd bierproductiesysteem voor middelgrote restaurantsTypische reeksen brouwerijen uitgerust met de BREWORX LITE-ME 600-machine voor vereenvoudigde wortproductie van moutextract, water en hop. BREWORX LITE-ME 600-brouwerijen zijn vereenvoudigde ambachtelijke brouwerijen die vooral bedoeld zijn voor middelgrote restaurants en pubs met hun eigen bierproductie.

Ze zijn uitgerust met een vereenvoudigde brewhouse-wortmachine met een luxe ontwerp en moderne professionele bierproductieapparatuur zoals cilindrische en conische bierfermentors of open fermentatievaten, een automatisch koelsysteem, een reinigings- en ontsmettingssysteem, enz. Het is mogelijk om ze te gebruiken voor de productie van alle bekende types. van bier, waarvoor moutconcentraten en recepten beschikbaar zijn.

Bierproductiecapaciteiten van 450 hectoliters tot 3600 hectoliters per jaar volgens aantal fermentatietanks, hun volume en soort bier dat geproduceerd moet worden.

De BREWORX LITE-ME 600-machine voor de bereiding van wort heeft een traditioneel ontwerp dat typerend is voor de Tsjechische brouwersschool. Alle componenten die nodig zijn voor de productie van wort zijn geïntegreerd in twee multifunctionele tanks. Elke tank zorgt voor verschillende functies. Dit type wortbrouwmachine is in staat om één tot drie partijen wort per dag te produceren, waarbij alleen moutextract in plaats daarvan mout wordt gebruikt. Wij produceren de machine in twee verschillende varianten - met het roestvrijstalen of koperen buitenste ontwerp. De machine wordt meestal geplaatst en werkt rechtstreeks in het restaurant, waar een meesterbrouwer met hem werkt voor alle bezoekers van het restaurant. Luxe traditioneel ontwerp van de visualistische gecompliceerde wortproductiemachine in het midden van het restaurant is een goede marketingtool die de aandacht van een klant trekt.

Meer informatie over de BREWORX LITE-ME 600-brouwerijen:


Basisconfiguraties van de BREWORX LITE-ME 600-brouwerijen: